Jag hade knappt ätit eller sovit det tidigare dygnet. Fan vad bra!!

 
Här sitter jag och posar med en fjärris?
 
Ja, men budskapet med det hela var att få skryta lite om dagens massage. Vi har en massagefåtölj som jag suttit i en stund nu. Pigg, fräsch och någorlunda mjuk i ryggen nu me andra ord!
 
Nu däremot ska jag inte softa på detta sätt, ska istället ut och röra på fläsket. Lite löpning står på tur. Igår gick jag också ut och sprang. Det som skulle blivit 4 km blev istället en jävligt snabb 2,3km:are! Jag tog inte ut mig till hundra, hade knappt ätit eller sovit under det tidigare dygnet och ändå fick jag en bra tid. FAN VAD BRA! Pözz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0