Vilodag!

Inatt blev sömnen knapp och när klockan ringde kvart i sex var jag mer än trött. Åkte till jobbet för att jobba ett par timmar och sen skola. Fick bli vila idag då vi skulle fira min låtsaskusin efter skolan. Blev middag på resturang!

Nu har jag hängt i sängen hela kvällen. Kollade på biggetsloser! WOW för finalisterna!! Runt 45% viktminskning, WOW WOW WOW!!

SOC W GAIT TIGHTS S11 BLACK / REDSOC W GAIT TIGHTS S11 BLACK / REDSOC W GAIT TIGHTS S11 BLACK / REDSOC W GAIT TIGHTS S11 BLACK / RED
Dessa träningstights ska jag slå mig ett öga på i helgen. Stadium, SOC, 399:-


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh en till träningsblogg, kul! :)

2012-03-29 @ 22:57:07
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Karin FitnessochHälsa

Visst blev man imponerad av att de hade gått ner så mycket i vikt! Galet!!!

2012-03-30 @ 13:18:09
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0