Jag är en galen periodare

Periodare, det är exakt vad jag är. Jag rivstartar alltid träningen, ger allt till 110% för att sedan, efter en månad, lägga ner det hela och tvinga mig till det. Inte bara så med träningen, utan med allt! Men i år tror jag att jag har en plan!

Jag tänker använda min styrka att gå all in i saker. Planen är att pröva nya saker och göra dessa i en månad, trettio dagar. Löpningen fram till midnattsloppet, sen köpa en-månadskort för motionssim, sen en-månadskort för militärträning och sen en-månadskort för gym, utan inbördes ordning.

Jag tänker också försöka ha en träningskompis i varje del. Kanske pappa i simningen, mamma i militärträningen och Amanda bör nog stanna på gymmet. Allt för att ha så jäkla mycket glädje i träningen.

Jag tror denna plan är bra. Jag vet att jag kommer bli förälskad i simningen första veckan, relativt bra andra veckan och sen tvinga mig att kämpa så jävla bra de sista två veckorna. Samma sak kommer ske med militärträningen och gymmet också. På så sätt kommer denna höst bli den bästa i träningsväg någonsin!

Hur gör du för att orka träna 5 dagar i veckan, året runt?


Någon minut PW som uppvärmning inför löpningen - som är månadens grej.


Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

smart där! haha "jätte";)

2012-07-28 @ 19:38:59
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0