Jag vill ut och flyga, resa och se. Uppleva men va fasiken, du får nu ta och ge!



Jag var inte glad när klockan ringde kl.05.40!! Jagvarjävligtarg! Sen åkte jag till jobbet och var trött istället för arg.

Just nu sitter jag däremot och kollar på resor. Betydligt roligare än att kliva upp tidigt. Jag har en resa bokad, av mor min med familjen, i slutet av februari (I haven´t told you, men jag gör det senare!). Men jag och Carro håller huvudet högt efter en resa tillsammans. London, Paris, Kreta, Italien, Vietnamn, Kenya, New York, Austrailen/New Zeeland ect. Mycket som man vill! Men vi funderar på att dra en sväng i London. Kan vara fint det! var ju 1,5h år sen jag var där nu. Tiden går så fort, nu när man blivit sig på åren så att säga!

Kommentarer
Postat av: ladymuffin

sv; det var riktigt gott!

2012-01-09 @ 15:59:01
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0