Resor hit och resor dit. Men jag klagar inte!!

Eftersom jag inte orkar göra mig bekant med det kalla vädret utanför fönstret så väljer jag att drömma mig bort bland gamla semesterbilder. Just nu hamnade jag bland mappen "Turkland". Alla hänger med på att mappen är tillägnad resan som var i Turkiet september 2011? Tiden då man var brunbränd, så underbart.

Kan inte heller sluta sakna Paris, Frankrike. Där jag spenderade 4 otroligt händelse rika dagar i maj 2011. Har aldrig varit med om att man kan få så mycket upplevelser på så, trots allt, kort tid!!

Eller de tre veckorna i England som var sommaren 2010..? (Ja, det var nog 2010). Eller Thailandsresan december 2009. På tal om England och Thailand. Kan inte annat än att länga överdrivet mycket till mina inplanerade resor- Thailand och London!!


Turkiet september 2011. MEN CHECKA min bränna!!! Nu får man nöja sig med att spana in brännan man väl hade. Blekheten tycks vilja dränka mig (och antaglingen er andra med?)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0