Kvällsträningen när den är som på topp!



Idag har jag haft en välbehövlig motionskväll! Efter jobbet drog jag till gymmet. Började lite smått på löpbandet och efter någon minut kommer en vältränad kille och tar bandet brevid mig. Han börjar på 14km/h, jag som inte vill vara sämre drar upp till samma speed. När han sen ökar till 16km/h gör jag det med! Men oj hörrni, när jag sprungit ca 2 intevaller á 1 minut på den insiteten var jag död. Sprang också några intervaller på 14km/h....

Efter löpningen på bandet blev det lite gym för magen och sedan var passet över. Effektivt kallas det!!

På kvällskvisten kom jag för mig att ta en långpromenad på 6 km, vilket tog 64 minuter. Inte illa pinkat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0