Göteborgsvarvet....eller inte...eller?



Här sitter jag och drömmer mig tillbaka till Thailand...

Kände mig rätt så besviken idag när pulsen inte orkade på löpturen. Kroppen är stark så jag har styrkan i kroppen att klara av att springa, men uthålligheten är värre. Är ju anmäld till Gbg-varvet som går av stapeln 12 maj. Hade bestämt mig för att strunta i det men förra veckan fick jag nytändning och ville springa! Dock har jag ingen att åka med. Mina närmaste vänner kunde inte och jag vill ju inte åka själv... Allra skönast vore det ifall jag inte var anmäld till det för då skulle jag inte ha något val. Har ju inte ens kondisen för att klara en halvmara på bra tid. Men det är just att jag har alternativ som gör att det blir jobbigt. Känns så tråkigt att pappa fick betala för det och att jag sen bara struntar i det...

Får se hur jag gör med det hela! Vill springa, men är osäker på om jag klarar det på bra tid. Har heller ingen att åka med och det är så himla dyrt. Kommer bli ca 1500:- med tåg, mat och sovplats.... Väldigt mycket pengar om man springer för springandets skull och inte för att man kommer komma hem och skryta om superb tider!

Vad hade ni gjort!?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Måste du springa på en bra tid? Spring på det som går nu, så förbättrar du det till nästa gång?

2012-04-05 @ 09:19:39
URL: http://alexandralilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0