Håååårda träningspass!!




Idag efter lunch så tog jag cyklen och cyklade ända till Bjk! Det blåste som fan så ni kan ju tänka er hur lagom härligt det var att cykla då? Iallafall! Väl i Björklinge så sprang jag med en vän och vi sprang 1,5 mil. Hade dock ingen motivation så det blev ett par pauser samt att jag gick nån kilometer när det närmade sig slutet, haha! Mådde dock inte så jätte bra och eftersom jag åt lunch vid tjugo över elva och klockan närmade sig halv fyra när vi var på slutspurten så hade jag ju inte så mkt energi kvar :/

Men efter det passet cyklade jag för att se om farfar var hemma men det va han inte så då cyklade jag hem :)
Så att aa, fatta att jag cyklat 3 mil följt av 1,5 mil löpning! Jobbigt i denna värme. Trött chey som fan nu. Det är värst psykiskt. Fysiskt så har kroppen återhämtat sig fort som fasiken och det är jag tacksam för. För att liksom gå runt med träningsvärk ett par dagar är inget som hade passat sig för mig och mina planer för denna vecka (massa med skolan, grönan och massa mera träning), hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0