Träning 11/7



Dagens träning blev lite hipp som happ!
Blev iallafall ridning på förmiddagen.
Sen skulle jag ut på en långtur och jogga men efter 2 km höll Izor på att dö av värmen så drog hemåt (sprang 2 km, gick 2,5 km).
Därefter så drog jag med mig Linus ut för att han skulle springa lite! Han ska få vara med i ett lopp och springa i September så han måste ju öva lite innan ;) Loppet är på 750 m så det var det han fick springa idag. Så himla gulligt med barn för de ruschar ju på som satan, haha ;) Men han klarade det fint så med lite övning är det nog inga problem att klara loppet i September för honom :)

Men sen på kvällen, vid nio, drog jag upp till stallet igen för att springa i skogen där. Sprang 2 varv på vår "terrängbana". Det blev att hoppa över stock och sten för att inte snubbla, sen körde jag ca 15 hopp på ungefär 30-40 cm under banan jag sprang. Är så sjukt kul att springa i terräng, man tänker inte på att man blir trött eftersom man har fullt upp med att inte snubbla eller springa in i ett träd, så man orkar så himla mkt. SJUKT KUL IALLAFALL :D

NU; hoppelitoppeli. Ska upp vid sex imorgonbitti för att åka till stallet. Chillerill! :) Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0