Dagens träning 24/1


Skridskoåkning borde räknas som träning så jag måste få berätta en rad om det! Haha det var så j*vla kul för jag och Maria var med och körde hockey. Dock tror jag inte att någon uppskattade det. Jag typ skrek hela tiden när jag ramlade och Maria satt på målet och asgarvade hela tiden ;)

Men nu till the real training! Red först sen åkte jag till pappa och gymmade.
Körde 8 min(60kcl, skriver kcl för då vet ni hur hårt man kört liksom) på crosstrainern, sen en halv timma på löpbandet (515 kcl). Blev jäkligt svettig efter det då jag körde på uppförsbacke och kutade 1 minut lite då och då, som intervaller.
Därefter körde jag styrka. Fokuserade bara på armar, lår och vader. Var så mycket folk så då får man bara köa till alla maskiner... :/ Men sen avslutade jag med 20 minuters stretching och det var skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0