You´re my candy, and I love candy!!♥


            |FOTO:Linnea,MODELLER:Jag och Izor,KAMERA:Casio EX-F1|

Home sweet home!
Nu är jag riktigt trött kan jag lova... Har gått i skolan hela dagen lång. Men det var värdegrundsdag idag(var det igår med) och på eftermiddagen kollade vi på Patrick 1,5. En mycket bra film...Typ!
Slutade vid två och då åkte jag och Linnea in till stan. Shoppade upp massa pengar inne på H&M innan vi åkte hem! Köpte 2 par jeans åt Linus(99 49 kr respektive 199 149 kr) då det var 50 kr i rabatt på alla barnjeans. Även en supersöt tröja åt honom fick följa med. Sakerna till mig själv visar jag senare ;)

Nu ska jag ut och cykla med Linnea! Foton kan jag lova att det blir ;)♥

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Kul att du tycker det:) men jag köpte inte allt.

2010-09-07 @ 21:36:59
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0