Jag stod för dagens middag


                                       |FOTO:Jag,MODELL:Izor|

Jag vill börja detta inlägg med att säga:JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP! Tack så mycket för att ni tog er tid.

Sådär ja! Idag har jag faktiskt inte ridit, men det var skönt. Hämtade Linus idag från dagis så han fick gå hem halv fyra istället för kvart över fyra! Och idag erbjöd jag mig att stå för matlagningen. Det blev hemgjorda köttbullar,hemgjort mos med hemgjord sås+ lingonsylt ;) Var väldigt gott. Jag hade även planerat att göra en kladdkaka, men eftersom att jag höll på att sprängas av mättnad så hoppade jag över den delen ;) Sparar tills imorgon :D

Sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0