Bästis, jag och västkusten!

Jag SKA skärpa mig med bloggningen, fast det säger jag ju varje gång... Men livet rullar på i ett sådant fasligt tempo att tiden inte ens räcker till för att borsta tänderna på morgonen. Nejnej, lugna nu, jag borstar mina tänder både morgon och kväll, det var mer en dålig metafor till att jag inte har tid över.
 
Nog om det, nu är det höstlov och imorgon åker jag till västkusten, där ska tid med bästis spenderas. Jag ser framemot en relaxing-vecka med snack, mys, cykelturer till havet, promenader i skogen, fotande, allsång vid sjön med bara oss två och att bara leva. Jag behöver en sån vecka där allt vi gör inte är något stort i andras ögon, men i våra ögon är det minnen för livet, en sån vecka är vad jag behöver! Bästis och jag ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0