Tunga skoldagar men jag mår förjävla bra ändå, så du vet

Pust, konk och stön!
 
Totalt fem timmars skrivande på min svenska analys, varav en halvtimmes skrivade på bussen. Kan. Inte. Sluta. Är inte i ett sådant mode att fingrarna bara flyger över tangentbordet. Det är verkligen kamp-flyktstress inom mig nu. Aderalinet sprutar, så mycket att hinna med men så lite tid. Men jag ska kämpa på.
 
Idrottsprov på torsdag. Matteprov på fredag. In med svenska-uppsats på fredag. Klar med engelska-uppsats på lördag. Punkt. Och så lite franska och lite MYCKET fysik också.
 
När jag sätter mig på planet på lördagmorgon så kommer jag vara totalt avliden. Jag kommer inte orka använda en enda milimeter till av mina hjärnceller. Fast nu ska jag kämpa på, inte tid att deppa ihop! Två A4:sidor kvar på uppsatsen och jag närmar mig ett slut!!
 
HEJAHEJA, till mig och till alla er andra därute, oavsett om det är jobb, skola, vännner, träning, whatsoever! Idag kämpar vi på och firar att det är tisdag, en förjävla bra dag!!
 
Bilder som gör mig glad, lycklig och som ger mig energi! Jag har det så bra med mina vänner!
 
Ps. I guess formatet blidde wierd? Ignore it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0