Jag har fått kramp! Fötterna brinner, kan inte spinga mera. Och så händer det, känns som hela världen står still.



Som jag sade igår så blev det upp tidigt för träning idag.

05.15- klockan ringer.
05.53- sitter på bussen.
06.33- befinner mig på gymmets omklädningsrum.
07.00- Pilatespasset drar igång.
07.46- en avslappnad Jennifer efter Pilatesen går in på gymmet för 56 minuters gym.
09.17- går ifrån gymmet. Nöjd, trött, up-fuckad (my own word) i huvudet efter att tränat två timmar så tidigt....


Skolan varade mellan 9.50 och 10.50, avslutade det hela med en salladslunch med far på Rixos!

Nu? Plugga... Engelska, FRANSKA (kom just på), TEMA-uppsats! Sen ska jag sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0