Har idag bara styrkor



Just kommit hem från 3 dagars ledarskapsutbildning. Jag har lärt mig så mycket som jag tar med mig i bagaget för framtiden. För ett år sen, för en månad sen och i fredags hade jag med enkelthet svarat på frågan "Vilka är dina svagheter?". Idag kan jag inte svara på den frågan, idag kan jag bara svara på vilka mina styrkor är.

Det är dock inte bara den biten jag har utvecklats, på tre dagar. Jag har utvecklats helt som människa med att se igenom andras ögon ect. Svårt att sammanfatta i ord. STÄLL FRÅGOR instead! :)

Skriver mera sen när jag är fit for fight och har lite mera sömn i kroppen än vad jag har efter denna natt! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var gärna med i veckans blogg, kommentera bara att du är med :D

http://byfia.com/2012/june/veckans-blogg-2.html#comment

2012-06-18 @ 19:50:19
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0