Morgon PW

Promenad-kläderna är på och likaså mitt sinne, redo för en powerwalk alltså. För två minuter sedan kändes det väldigt motsträvligt, men nu när promenad-kläderna åkte på så blev jag faktiskt taggad. Dels för att jag känner mig så snygg i dem och dels för att det inte längre finns någon återvändo, jag ska ut på PW och det är bara att njuta.

Även idag skiner solen och jag hoppas på att huden drar åt sig minsta lilla soldroppe, ja, jag vill gärna bli lite brunare innan sommarens slut.

Nu- ut i spåret för motion!


När gick du senast på powerwalk?

Kommentarer
Postat av: felicia

åå vilken fin bild!

2012-07-29 @ 18:06:10
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0