Jag trodde att det jag gjorde inte kunde göra mig stressad



3 nya böcker, som snart kommer vara utlästa! Läsning har alltid varit en favorit, men sysselsättningen utförs bara då det är lungt i kropp och själ. Det gäller att jag är helt avslappnad om jag ska orka sträckläsa mig genom bok efter bok.

I början av sommaren gick jag in i väggen. Jag trodde att det jag gjorde inte kunde göra mig stressad och när jag sedan gick in i väggen så förnekade jag det. Nu, efter en månads vila, börjar jag fatta att jag faktiskt var totalt utbränd. Men nog om det och mer om det en annan gång. Nu när jag är såhär avslappnad som jag är just nu så tänkte jag läsa bok efter bok efter bok, för att behålla mitt lugn.

Har du något boktips att ge?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0