Jag loggar 70 minuter PW i träningsboken, check!



Senaste veckan har jag ställt klockan på morgonen för att vakna i tid och idag var inget undantag. Halv nio ringer klockan, precis lagom-inte för sent och inte för tidigt. Medan resten av huset, med undantag för lillebrorsan, har sovit så har jag ätit frukost, tvättat kläder, diskat, powerwalkat 68 minuter, bakat äppelkaka och tvättat lite till. En bra morgon alltså.

Nu väntar det bad med gorvgrillning och äppelkaka-ätning hos farfar. Underbart med sol och sommar!

Jag loggar 70 minuter PW i träningsboken, check!

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: jaaa lyx.. jag är både kort och har korta ben.. fan inte lätt haha :P



älskar,.. 68minuter.. haha =D viktigt!

2012-07-30 @ 19:56:17
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0