Det har inte regnat idag så detta kanske är vändningen?



Imorse plockade jag maaaassaaa blåbär (det krävdes dock en timmes cykeltur för att hitta bästa blåbärsstället: 1 min promenad från mitt hus.... surt). Sen kollade jag på film hela dagen. Det är något alla borde göra. Ta flera timmar och slösa på att slöa! Iallafall, på kvällen bakade jag en blåbärspaj och avslutade det med 1 timmes powerwalk för att bli av med pajen i magen, det funkade för väl hemma igen var jag lite småhungrig och åt lite sockriga-flingor och fil! Förbrända kalorier: 300. Intagna kalorier (efter middagen): 11 733,54! Alltid bättre än inget med min promenadsmotion!

Nu ska jag sova. Väderprognosen visar sol och vääärme imorgon. Det har inte regnat idag så detta kanske är vändningen. Om så inte är fallet ska jag in till stan för jobb-fix samt tapet-letande! Go for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0