Ja varför inte sa hon?


Älskar bilden, från Mellbystrand. Juli/Augusti 2011.

Blev en vända i spåret, precis som jag sa! Känner nu att jag börjar komma igång med träningen igen och jag har verkligen motivation. Betade av 5,8km vilket är väldigt bra då jag inte sprungit på en månad. Har bara blivit 6 pass på gymmet, lite ridning, nåt hemmapass och massa promenader. Men thats it.

Imorgon har jag i varje fall bokat in ett pass med gyminstruktör som skall visa mig hur alla maskiner funkar och vilka övningar som passar mig! Har velat det länge men aldrig kommit till skott, så när det fanns en tid ledig imorgon, ja varför inte boka då direkt liksom?

Kommentarer
Postat av: Emma

hänger du i melbystrand??

det gör jag varje sommar sen jag var 1 år!

mitt favvo ställe i Sverige!

2012-01-09 @ 23:21:21
URL: http://brydig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0