Tidsinställt babbel, there u go!



Ytterligare en svensk bild! ;-) Eftersom vi är 6 timma före er så ligger jag nog och sover för fullt. Tänkte dock att jag ändå kunde slänga in något tidsinställt så att ni har något att läsa under er kvällskvist!

För alla Uppsala-bor (och kanske flera?) så börjar skolan imorgon igen. Min skola börjar dock inte först på onsdag, sicken tur dessa klasskamrater till mig har! :-) Men för er övriga så är det skola och jobb som rullar på. Kan ju dock vara skön det ändå, få lite rutin på vardagen! (säger jag som ligger i en hotellsäng på andra sidan jordklotet. Vardagsrutin på den? Jo tjeeena!)

Pussar till Er!♥

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min nya tävling! :D

Hoppas du vill vara med:

http://adaras.se/2012/february/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-agata-legwe.html#comment

Kram<3

2012-02-26 @ 22:47:24
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0