Magsjuk tjej var det där, not so good!



Idag drog jag på mig en magsjuka tydligen! Gårdagens Kinamat kom upp om vi säger som så. Funderar lite på om det var något dåligt med Kinamaten, eller om maten kanske kom upp igen pga att jag åt för mycket igår. Tryckte i mig 2 tallrikar med mat och lika mycket glass med frukt!!! Min mage har aldrig någonsin varit så uppsvälld, helt ärligt! Haha.

Men som sagt, magsjuka betyder att jag blir hemma idag! Skulle haft matteprov idag så det är ju skönt att slippa det och kunna plugga lite till, men kompisarna!! Mina kära kompisar kommer det kännas tomt utan ;)

Nu ska jag surfa lite på datorn och kanske trycka ytterligare en piggelin-glass, något bra med att vara sjuk iallafall! WIHO! ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0