Ass'n Abs!



Bara för att jag just lagt in 100 bilder på nya datorn så funkar det inte att ladda upp nya bilder på blogg.se. Wiho?

Jag hamnade till slut på Ass'n Abs på Campus. Fyfarao säger jag bara, haha. Mina ben skakade redan efter 10 minuter, och efter passet vill jag ju inte påstå att mjölksyran försvunnit. Men jag tog 10 minuter på löpbandet så någon träningsvärk håller jag tummarna för att slippa!!

Känslan när man svettig kliver ut ur träningshallen är ovärderlig! Helt underbart man kan må utav lite träning alltså. Nu ska jag bara kämpa på inne på gymmet denna vecka ut, sedan får det bli simmning och kropps-styrkeövningar nere i Thailand. För jag har bestämt mig, ingen vila bara för att jag är på semester. En timmes simmning och några situps dagligen hinner jag ju med!!

Funderar föresten på att utvärdera Ass'n Abs-passet sen. Vad tycks om det?♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt att åka till Thailand :)

2012-02-22 @ 08:43:07
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oj... jag som tänkte boka in ett ass'n'abs.... vet inte om jag vågar nu :O haha, shit! gärna utvärdering :D

2012-02-22 @ 12:54:01
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0