Århundradets finaste bilder, och lite klagomål på det!




Låt mig presentera, århundradets finaste bilder! Iallafall.

Kvällen, och dagen, har bestått utav matte, matte och matte. Ja, pluggande utav matematik då alltså. En sista gång tänker jag klaga här till er (för denna timme), imorgon har jag MATTEPROV och på fredag har jag HISTORIAPROV OCH FYSIKPROV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och nej, det var ingen överdrift på utropstecknena (utropstecknena? utropsteckna? utropstecknen? Men vaffan?). Känner att jag tagit mig lite is över huvudet (eller man kanske säger vatten? Haha) med alla dessa prov... Semester snart, bara att stå ut! Nu ska jag planera sportlovet litegranna istället, det lät roligare! :-).

Kommentarer
Postat av: INGRID WENELL - Mode Stil Färg Inspiration

tack finis!

2012-02-16 @ 01:22:13
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0