Promenader denna dager!

Första dagen på lovet (nej, helgen räknas inte som lov) så ska jag hänga på jobbet. Jag är trött, okej?
Förkyld, det är jag fortfarande! Tror jag struntar i träningen idag med så kör jag på ordentligt imorgon. Kanske ett sista pass på gymmet innan det går ut, imorgon är nämligen sista dagen... Promenera ska jag dock göra idag. Tror jag inleder morgonen med en promenad till jobbet och kvällen får även den bestå av promenader. Tummen upp!
Vad tränar ni idag? Promenad? Löpning? Gym? Grupppass? Idrott?


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Skönt med lov! Något sånt lyx har vi inte på högskolan :o

2012-04-02 @ 11:26:02
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0