Hakuna Matata, inga bekymmer!

Så som rubriken lyder, det är så jag känner när jag surfar runt på olika rese-sidor. Söker runt bland resor till Karibien och till Kenya. Resor som varar en vecka och resor som varar två veckor. Resor där djur står i centrum och resor där kritvita stränder får mig att drömma.

Solsemestrarna för vintern 2012/2013 har börjat inta de olika hemsidorna (så som ving, fritidstresor och apollo). Jag är nog mer eller mindre beroende av resor. Att få ha semester och att få uppleva världen. Möta djur och människor som inte är ett dugg lik den svenska kulturen. Och, jag älskar värmen!

Kollade just på en film om Kenya med safari och strandliv. Jag är KÄR!


BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0