Dag 9 - förebild

När jag tänker på min förebild, tänker jag direkt på Jilian Michaels. Ni vet, hon ifrån Biggest Looser. Tankarna för mig direkt till hennes skrik puschande i Biggest Looser och jag blir lika imponerad varje gång. Imponerad över hur hon kan få mig, i TV-soffan, att känna hur det kunde varit mig hon skrek på. Att jag ska upp hur soffan. Jag blir imponerad över att hon kan få mig berörd, att vilja gå ut och träna och äta hälsosamt nununu. Jag blir imponerad över hur snygg hon är, och vältränad. Jag vill också komma dit där hon är. Bli framgångsrik som PT, ha en sjudundrande kropp och ha förmågan att motivera människor till det jag brinner för- häsa och träning!

Sedan har vi en mängd andra förebilder. Jag tror alla mina förebilder, de som inspirerar mig, har en gemensam faktor - de har en snygg kropp. Även om det är något nånsen att bara ha snygg kropp så är det ändå en lätt faktor att ha i huvudet när man ska tvinga sig ut en mörk, kall, regnig och blåsig novemberkväll. Även om människor med riktig kondition inspirerar, så är det ändå lättare att ha en bild i huvudet av en snygg kropp! Haha ;-)


Google- Jilian Michaels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0