Dag 6-min dröm-löparresa

Min dröm-löparresa? Hmm.. jag tror nog nästan att det skulle vara att få åka till Hawaii. Att få springa antingen marathon eller tjejmilen där. Först får man uppleva LA och kolla bakom kulisserna vid en filminspelning, sedan åker man mot San fransico ett par dagar och slutligen ner mot Hawaii, där man besöker två ställen och även springer sitt lopp.
Resan skulle vara oförglömlig. Dels för att man får uppleva flera delar av USA och att få uppleva sjävaste Hawaii är ju inte heller helt fel! Som sagt, vore enormt!
Dock är det priset som spelar mig ett spratt. Ca 42 000:- kostar en resa, inkluderat hotell, flyg, utflykter, mat och en startplats. Dessa priser gäller för tjejmilen, någon info om marathon finns dock ännu inte! :)
BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0