8km på tisdagmorgon?



Jag har, under de senaste träningspassen, längtat efter att få gå ut på ett långpass. Nu har jag ingen smärre kondis direkt, så ett långpass har inte samma innebörd som för 6 månader sedan men ändå. Jag har mätt upp en stig från min skola ut till Sunnersta, vilket blir 8km ungefär. Funderar på att ta denna runda på tisdagmorgon. Springa ut till Sunnersta och ta bussen tillbaka är planen. Om jag hinner vore det bästa att ta rundan både dit och hem, men med tanke på ej-så-bra-kondition och att skolan väntar strax efter, så blir det nog bara löpning ut dit. Hela långa vändan får vänta till en helg!

Älskar känslan när inspirationen till massa olika möjliga pass rullar i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar: taack! jag är supernöjd =)

2012-04-08 @ 18:13:23
URL: http://www.trasigavingar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0