Mål!




Nu känner jag mig på topp! På topp, på topp, på topp!
Är sugen på att få prova nya träningsformer, men också fortsätta med min löpning.
Jag vill pröva mera step-up, prova box, Arobics, Fuego dans, afrikansk dans, skivstång. Mera spinning och fortsätta med cirkelfysen.
Men också springa. Springa långt, springa kort. Ut och springa 1 mil. Kanske två nån dag i veckan. Men också springa så jag slår mitt PB (person bästa) på 3 km och 5 km!

Vill satsa stenhårt på träning och löpning denna höst! Få sjukt bra resultat på alla lopp nästa år!

SEPTEMBERS MÅL:

Vad?
Springa min runda bälinge-lövstalöt-bälinge, under 14 min & 15 sek.
Hur? Träna mkt intervaller. Både 10 min-,5 min- och korta intervaller! Sen också springa flera vändor i lungt tempo, både 3 km och över 1 mil! Sen också få lite benmuskler ;)

Detta skaaa jag klara innan sista september! ;D

Såååå, nu fick ni veta lite om mitt mål denna månad med träningen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0