Löptur under stjänklar himmel...

Majjgash så underbart att springa idag!
Har vilat i 1,5 vecka och det känns som två månader. Minst!
Blev att jag vilade 1,5 vecka eftersom att jag var i Turkland först, och då ville jag bara koppla av helt, och sen blev jag förkyld. Men idag trotsade jag the darkness och drog mig ut en vända. 21.00 började jag springa, vilket blev väldigt sent. Dock måste jag få tillägga att det var enormt härligt att springa under stjärnklar himmel plus att luften var härlig att andas in, if u got what I mean?
Betade av 3,8 km. Kändes skönt att springa en runda som man tyckte rullade på bra och högt tempo även fast kroppen tyckte det var rena barnleken.


Förövrigt då? Rullar på?
Nä, nu ska vi sluta spela. Nu blir det godnatt och sovgott på riktigt. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0