Answer at the tal to min newa classmateiiiss


Daniel (my new classmate) tror inte jag kan engelska!?? Man ba WTF!!?? Iallafall. Sen tror han att han är bra på spel och att han är SMARTARE än mig! Ännu mera WTF!!??

Känner att han å jag har en hel del att reda ut....

1. I´m really fucking awsome at speaking English! Änd Ajm rily aiging ya aot, ju gåt it?


2. Well,well,well.. Angående spelandet! Ingen slår mig. Visst, spel jag aldrig kör kanske andra är bättre än mig. Men när jag verkligen är inne för det så verkligen ÄR JAG power före. Förstår ni?
Tex traficrusch, jag är så BRA. Det är läskigt. Asså det säger jag inte bara för att det är JAG, utan för att jag verkligen ÄR läskigt bra! Nä, det finns inga ord för hur bra spelare jag är :')

3. Att folk är smartare än mig? Ja, jo. Jag kan faktiskt säga att folk kan mer information om saker och ting mer än vad jag kan på väldigt många områden. Men skillnaden mellan mig och andra är att jag kan all viktig och nödvändig info i livet medans vissa andra kan all onödig fakta. Och om  man är så osmart så man lär sig allt onödigt så är man verkligen INTE SMART! Därför är jag smartiiis :)

Sådära, fredagens problem är överstökade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0