Springaaaaa eller säääängen?




Närå men jag saknar inte sommaren och grillning. Nädå.

Bra inledning där! Dagen har spenderats i skolan. Känner mig besviken över att skolan inte fortsatte vara stängd pga sprickorna i grunden. Hade inte tackat nej till ytterligare en dag utav ledighet. To be honest.

Nu ligger jag och velar mellan att springa, eller inte springa. Cest la question! (wft? Kunde jag just franska? Eller det kanske inte ens var franska, iallafall). Jag är sjukligt trött och sjukligt fryssen. Och jag är inte taggad på att gå ut helt ensam i mörkret och springa. Mörkerrädslan har övertaget här känner jag. Är även lite ringrostig i halsen, lite slemish sådära. Varsågod för informationen.

Vi får se hur det blir med löpningen. Om inte annat finner ni mig i sängen om 40 minuter efter en vaaarm dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0