Kliar i kroppen, vill tränaaaa ;D



Sitter just nu i massagestolen och försöker plugga NO! Dock går det verkligen inte bra med NO-pluggen men aa, MVG vare va? ;)
Kliar även i kroppen att få gå ut och springa så jag funderar på om jag ska bege mig ut och springa 3 km även fast jag körde 5 km i Bjk-spåret idag efter skolan ;) Har blivit helt besatt av träning, är så himla kul. Tycker dock att det är jobbigt att man ska pressa i sig mat efter varje träningspass. Det är ju otroligt viktigt att äta direkt efter så att kroppen kan bygga muskler istället för att sno av kroppens proteiner ect. Plus att jag vill ju självklart inte gå ner i vikt av denna träning (utan få muskler och kondition) så då måste jag äta ääännu mer! Tuff situation ;)
Men jag tänkte skriva att inlägg sedan om mat ect, vad som är bra att äta innan och efter å dyl :)

Fast ut och springa vare va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0