Inte för att jag bryr mig, men snart PARIIIIIS!!!!


Hahaha jag diggar bilden, höhö! ;)

Shit, jag åker till Frankrike om några timmar! Minuterna börjar räknas ner... Halv två lämnar jag huset i natt och tjugo i sju imorgon bitti lämnar jag svensk mark, awsome! Kommer sakna alla hemma, men fatta nice med Paris och att vara leeeeeediiiig! :D När jag kommer hem igen sen är det ju också bara 3 dagar kvar veckan efter sen är det ju kristihimmelfärds och skit, sen lediga på nationaldagen, sen på tisdagen( 7/6) är det gröönaan som gäller sen äre onsdag och torsdag kväll slutar vi :D Fatta nisse...

Aja, måste fortsätta med packningen så vi hörs senare :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0