Gårdagens träning (18/5)




Igår var det återigen den vanliga onsdagsträningen! Men körde dock lungt eftersom att min rygg inte orkar allt för mycket efter jag haft ont under veckan. Men det var 5 minuters intervaller och det var roligt faktiskt. Men jag börjar faktiskt tro att jag har astma. Andas sjukt tungt när jag springer även fast jag inte e trött och ibland får jag knappt luft. Värst är det när jag pratar när jag springer då får jag verkligen ingen luft alls. Ska nog kolla upp det där..

Men shit vilken träningsnarkoman jag blivit nu! Tränar varje dag och vill bara träna mer och mer.. Så himla kul, kommer ju briljera i höst under alla lopp ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske ska lugna ner dig lite med träningen, eller låter de bara mer än vad det är?

2011-05-19 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0