Dagens träning 16/5



Trött Jennifer efter ett tungt träningspass i onsdags... ;)

Idag körde jag en mil! Dock var jag så himla smart så att jag åt vid halv två tiden, sen tänkte jag dra ut typ vid fyra men sen sköt jag bara upp det mer och mer så jag kom inte ut först halv sex. Så jag börja springa lite lätt och det gick suveränt (okej, nu överdriver jag! Men det gick realtivt bra) men efter 3 km så känns det som att någon trycker in två knivar i min mage och sedan inser jag att det då var 4 timmar sedan jag åt. Inte så konstigt att jag mådde illa, SMART! Men man lär sig av sina misstag. Ca 2 timmar innan träning är lagom att äta innan för då har man kvar energin men man får ändå inte håll. Så träningspasset blev inte så hårt. Fick varva de sista 8 km med att gå samt lätt jogging :( Men skönt att komma ut iallafall. Å föresten så är ju en mil inte så himla långt :D Glad att jag känner så iaf ;)

Nu ska jag soooovaaa :) Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0