Vilket väder asså!

För oss som gillar att träna är detta väder inte ett ultimatum!
Eftersom att mina hjärnceller tydligen slutat arbeta så bestämde jag mig för att ta en löptur mitt på dagen idag solen stod som högst alltså klockan tolv! Hur smart?
Hann springa 1 km innan lungorna höll på att dö och eftersom att jag idag ville försöka få bra tid på 5 km så beslutade jag mig för att traska hem igen och prova senare istället. Blev att jag gick med familj+vänner till Bälingebadet och badade samt jobbade på solbrännan!

Men nu på kvällen (halv nio) så sprang jag femman. Hade dock druckit väääldigt för lite vatten idag och det var kvavt ute så det var ju inte direkt rätta förutsättningarna för en bra tid. Tiden blev sämst men jag är ändå väldigt nöjd med löparrundan! Nu har jag ju flera saker jag vet jag ska tänka på tills nästa gång samt att jag vet lite nya träningspass jag ska prova samt nya träningsstigar!! :)

Här i dagarna så kommer det komma upp lite nytt på träningsfronten!
Mina saker
"att tänka på" till 5 kilometersrundan samt de nya träningspassen jag klurat på, såklart att jag delar med mig av det till er ;D


Pigg å fräsch, dock en gammal bild! (okej, för ca 3 veckor sedan). Ska ta nya träningsbilder, även visa lite sommaroutfits gällande träningspassen. Är sjuukt nöjd med träningsshortsen jag springer i just nu, från Thailand som mamma köpte i vintras! Love till dom liksom...♥


(Fan vad långt inlägg! Jag måste ge mig nu...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0