Dagens träning 16/6


Nya träningsbilder kommer snart..I promise!

Dagens träning, aa!
Körde på
femman idag. Började väldigt bra höll fint tempo och efter 2,5 km försvann flåset nästintill helt. Men dum som jag e så sprang jag i tjocktröja (-.-) så vid 3 km fick jag stanna för att ta av den och då försvann all energi. Blev flera korta pauser då på slutet och jag orkade inte kämpa nånting alls. Tiden vet jag inte riktigt vad det blev för jag satte på tiden i början sen skulle jag lägga ner telefonen i fickan och knyta Izors koppel runt midjan och då hade det gått över 1 minut kanske plus att jag va seg att få upp telefonen efteråt också. Så ca 1,5-2 min kan jag ta bort av tiden jag fick men då vet jag ju inte exakt :S

I övrigt gick det bra! Åt även en banan innan för att vänja kroppen vid att klara av mat precis innan och under träning. Ska ju börja nu med lite långdistanser nämligen! Imorgon blir det nog en mil men nästa vecka ska jag köra två pass med 15 km och veckan där på 20 km, sedan hålla 20 km i två-tre veckor och trejdje veckan köra 20 km tre pass för att sedan köra 25 km 1 gång i veckan! Tufft, men aa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0