Träning 27/6



Dagens pass blev faktiskt lungt! Min kondis och uthållighet har ökat sjukt mycket senaste tiden och då behövs ganska mycket innan man känner sig trött. Körde som intervaller, fast ändå inte men aaa..

Sprang i spåret på 1,3 km! Varv 1: Lungt tempo, fick inget flås alls fast jag hade mitt vanliga distanstempo. Inte trött för fem öre. Därefter stretchade jag lite snabbt. Varv 2: Sprang i ökat tempo med 1 kort vila på 20 sekunder typ. Fick upp pulsen rejält men den försvann lika snabbt när jag stannade. Varv 3: Sprang i snabbt tempo halva banan (ca 600 m) och andra halvan joggade jag i lungt tempo.

Ganska härlig träning trots allt! Har lite planer på hur veckans träning kommer se ut men det visar jag senare :)

(Hann inte skriva igår(nu är det ju 28/6, så alltså igår; 27/6) så jag fick tidsinställa detta till igår då jag vill ha det upplagt på rätt datum! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0