Träääänaaa



Dagens träning dårå!
Drog till Bjk en sväng och var med ca 40 min med skidgruppen. Vi körde backträning som vanligt. Skulle dock hem efter halva tiden då jag skulle hem för att packa och städa innan Micha kom. Men åter till träningen. Jag hann vara med och springa upp (och ner) för backarna totalt 8 ggr. Varannan gång springa och varannan skidgång! Tufft vare.

Väl hemma så fixade jag lite och när jag insåg att jag låg 50 minuter plus så drog jag ut med Izor och sprang 3 km! Gick bra. Har utvecklats mkt angående uthålligheten. Förut så la jag liksom av direkt när det kändes jobbigt men nu orkar jag pressa mig själv och istället för att gå så lunkar jag på lite lungt. Osv osv. Finns mycket jag utvecklats med men det är långt kvar. Måste dock bli lite starkare och orka springa fort för att få bättre tider på trean och femman :)

Igår körde jag också trean! Va la gött det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0