Nöjd med träningen! 18/6

 

Idag blev träningen väldigt sent! Var barnvakt åt Linus på dagen och sedan åt vi middag vid halv åtta (sen middag idag). Så jag kom inte ut och sprang först halv tio, fast det va riktigt skönt det med! Sprang ca 7 km (6,8 för att vara exakt tror jag).
Dock tog jag inte i så mkt, men jag är riktigt nöjd ändå.
Sprang ca 4,3 km sedan stannade jag och kollade tid. Sen gick jag ca 5 min, vet inte riktigt varför jag gjorde det. Jag hade massa energi men ändå vilade jag så länge, aja saksamma! Vi ska inte koncentrera oss på det dåliga.
Sprang sedan de sista 2 km hem och sen hade jag verkligen jätte låg puls och inget flås alls. Jag e så himla stolt, nu känner jag verkligen att min kondition utvecklas och att jag verkligen har potential, mitt svåra sitter bara i hjärnan, annars kommer jag kunna springa riktigt bra!! :D

Gårdagens träning glömde jag att skriva om, körde lite intervaller. Blev typ 60/30 med gång som vila. Repetioner med ca 6 st. Blev bara ett lätt träningspass, det regnade hela dagen och motivationen var looow dooown!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0