Löptur från Bälinge till Bjk!! ;D

´
Snyggingen innan träningen i ett litet videoinlägg ;)

Idag tog jag cykeln och började cykla med tanken att dra till stallet och springa där runt, men sedan hittade jag en grusväg nära mig som jag cyklade in på och började jogga där. Sedan helt plötsligt var jag ute i Högsta och då stod valet mellan att springa hem eller med samma sträcka springa till farfar och säga hej! Det andra alternativet känndes mest rafflande så jag sprang ända till Björklinge från Bälinge! Dock ringde en vänn och jag blev fast i telefon en kvart ungefär -.- Men ganska bra att jag inte körde slut på mig ändå. Känndes väldigt uppiggande att komma ut på en långdistans efter två veckors vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0