Fan, jag slutar snart NIAN! ;D


För ett år sedan, dagen innan skolavslutningen!

Shit alltså!
För exakt ett år sedan gick jag i åttan. Jag kommer ihåg den där känslan av att veta att nästa gång jag kommer tillbaka till denna skola så är jag och mina vänner äldst! Vi som kommer styra och ställa. Vi som skulle få ha nationella proven och längta tills vi sluta nian. Vi som skulle veta att nu är det snart slut...

Och nu sitter jag här ett år senare. Så mycket som har förändrats. Hela jag har förändrats, har ändrat tankesätt och blivit mera mogen. Även vänskapsband har brustit, men oj så många nya som byggts. Har fått massor med nya vänner som betyder massor för mig. Som hela tiden hjälpt mig att formats till den människa jag är idag, denna stund. Hjälpt mig till att bli något sjukt bra!

Men ändå. Även fast jag nu går i nian, är äldst på skolan, har haft nationella prov, mina slutbetyg är satta och jag nu vet att det är sjuuukt snart som jag slutar. Men ändå. Ändå så känns det lite skrämmande att jag ska lämna alla vänner. Jag har ju inte ens lärt känna alla nior och det suger. Vem vet vad jag har missat?

Fast nää, även om jag inte känner alla och det känns skrämmande så känns det underbart. Min tvungna skolplikt är över, nu får jag bestämma själv om jag vill gå i skolan eller inte! Och jag har bara 3 år kvar till studenten.

Det kommer bli awsome det här och jag längtar sjukt mkt till skolavslutningen och sommarlovet. Om inte ännu mer tills jag börjar nya skolan. Med en leende på läpparna och en tår i ögat vill jag tacka alla underbara vänner och tacka för mina två år på Björkvallsskolan! Det här är ju awsoooome, haha:')♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0