Dagens träning! 15/6


Same clothes då som idag! ;) (För att inga missförstånd ska uppstå så togs denna bild för typ två månader sedan, alltså inte igår. Bah så ni inte tror jag kör på samma kläder dag ut och dag in. Nä!)


Idag vare s.ka onsdagsträningen! Favvotränaren Robert va dock inte med vilket va synd :( Han e nämligen expert på att trolla bort värk och håll. Fick både håll samt blev yr (järnbrist igen, suck) och fick lite ont i axlarna för att jag spännde mig av hållet.
Vi körde 3-mins intervaller och det va ju härligt! Skönt att röra på sig lite :) Men vi sprang i backe (ner och sen upp och sedan vare plant en bit) och sprang i 3 min samt 2 min vila x8!

Imorgon ifall jag tränar i Uppsala så drar jag till studenternas och springer några varv. Har planer på att det blir intervaller. Springer 1 varv, gör en övning (ex 10 situps elr dyl) och detta x8! Skulle kunna vara lagom :) Men blir träningen i Bälinge hos mamma så blir det antingen att slå mitt rekord på femman eller att jag springer en mil... Jag får se helt enkelt!

Det lutar dock åt att jag tar en timmas powerwalk imorgon bitti (så Milow får motion) sedan åka till Bälinge och springa där så att även Izor får motion... Vilken härlig planering asså, söveränt asså ;)

Men iaf, godnatt :) Haha jag fick tidsinställa till 23,59 för klockan är nu 00.02, alltså över tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0