Snö, lov och jobb!



Tänk att vi fick lite snö i år trots allt! Håller det i sig bör vi få våran vita jul som alla ska tjata om ;-)

Själv drömmer jag mig bort till varmare platser. Men drömmandet får jag fortsätta med ett tag till. Det är den här lilla siffran i passet, som säger att jag är 2 år för liten, som gör att jag inte klickat på "boka"-knappen mot varmare ställen än.

Men jag ska inte klaga. Idag slutade jag två, imorgon är jag ledig från skolan och på onsdag går jag mellan 9-10.30 och sedan har jag julloooooov! Dock så ska jag jobba imorgon. Börjar redan klockan 9. Men att pengarna rullar in är bara helt suveränt! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0