Presentkort i massor och pengar att leva för!


300:- på TheBodyShopp(från famor och Tommy). 400:- H&M (från Pernilla m.familj). 200:- på Stadium (från min finaste bror). 500:- på Ginatricot (av världens bästaste pappa, och även Carina).


500:- utav farfar. 500:- som tack för att jag var tomte åt farmors granne! (MEN WTF!! Såå himla snällt. Tack och Bock till Ann och Arne!).

Mera klappar från juleafton. Välbehövligt minst sagt. Shit så det skall shoppas. Och pengarna skall läggas i burken "mot andra vyer". Det vill säga min lilla burk där alla pengar sparas till mina utomlandsresor. WIHO!

Tack alla nära och kära för julklapparna!

Och ni läsare, vill ni se resten av mina klappar med? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0