Du drar mitt hår ner mot botten, sluta och ta mig till toppen!



Efter jobbet idag drog jag och klippte mig. Eftersom att jag gick upp kl6 imorse på ett lov för att sen vara på jobbet vid 7 så kände jag att jag var VÄRD det!

Frisörskan borde inte få vístas på en frisörsalong ens. Hon slet sönder mitt hår totalt. Jag är helt öm i huvudet av allt hennes dragande. Och mellan varven tjatade hon "Ditt hår är jätte slitet. Du måste använda inpackning och olja". På detta var hennes brutna svenska. Men det värsta var att när hon slet så mkt fick jag knutar i håret och hon bara "Ser du, ditt hår är jätte slitet. Massa knutar". Man ba MEN SLUTA DRA I MITT HÅR DÅ!!

Nej, nu struntar vi i detta. Håret är lent som silke iallafall. Jag drar mig vidare mot Carro nu och förblir nattgäst där! Wiho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0