Fml hit och dit



Heeeej!! Förlåt (!!) för dålig uppdatering. Men tiden är knapp i mitt liv dessa dagar. För mycket saker på 24 timmar/dygn. Not good.

Tuff dag igår. Skola 9-15, sprang runt på stan i nån tävling under två timmar på förmiddagen, sedan planering inför måndag (I told ya later). Efter 15.00 drog jag till pappa, handlade och drog hem till Carinas syster för att baka till dopet idag. (Ska inte berätta för mycket om baket, det blir la en suprise).

Otaggad på dop, FML! Känner mig så trött och slut efter skolveckan+att jag vill ut å springa. Alltså en liten tumme-ner på att det är dop just idag, sämstaste dagen på året. PLUS REGN! Fml lite till, men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0